Consumatorii iau cuvântul cu BUZZStore printr-un nou instrument de promovare: marketingul participativ
BUZZStore lansează o nouă provocare atât companiilor, cât si consumatorilor, prin implementarea în România a conceptului de marketing participativ. BUZZStore își propune să dea cuvântul consumatorilor, prin crearea unei legături emoționale între aceștia și produsele testate, generând conversații autentice și efervescente în mediul online și offline. O campanie bazată pe marketing participativ poate fi o alternativă practică, eficientă şi simplă la campaniile pe rețelele de socializare și poate fi folosită ca un instrument adiţional de promovare, alături de metodele clasice (radio, tv, media scrisă, online, etc.).
Dacă ești companie și lansezi un nou produs sau serviciu pe piață, activezi cu produsele tale pe o nișă sau vrei să crești un brand într-o categorie de produse, acum ai posibilitatea să îți amplifici mesajul online și offline prin cea mai puternică forță de influență – recomandarea unui prieten.
BUZZStore este o comunitate de consumatori (BUZZeri), lideri de opinie în grupul lor de prieteni, curioși și dornici de a fi mereu la curent cu ce e nou, ce doresc să-și facă vocea auzită. Părerea lor contează atât pentru cei cu care intră în contact zi de zi în mod direct sau prin rețelele de socializare (prieteni, colegi, familie), cât și pentru dezvoltatorii de noi produse și servicii. Pe scurt, consumatorii ce si-au creat în mod benevol un cont de Buzzer, primesc spre testare, prin intermediul platformei www.buzzstore.ro, în mod GRATUIT chiar la ei acasă, cele mai noi produse și servicii lansate pe piață. Dacă produsele testate le plac sau nu, își vor exprima părerea sinceră prin intermediul site-urilor de socializare, blogurilor sau în discuții libere, devenind adevărați ambasadori ai mărcilor.
Companiile pot transforma like-urile în vânzări
“Ne dorim ca prin BUZZStore – agenție de marketing participativ, să convingem companiile să adauge la mixul lor de comunicare cea mai puternică forță de influență: recomandarea unui prieten. Credem că printro campanie marca BUZZStore companiile pot transforma like-urile în vânzări pentru că punem la dispoziția Buzzerilor instrumente și contextul necesar de a stârni conversații autentice si eficiente în jurul unui produs în grupul lor de prieteni sau online. În funcție de targetul campaniei, alegem din baza noastră de Buzzeri, aflată în continuă creștere, consumatori pasionați, dornici de a avea o experiență personală utilizând produsele, si de a împărtăși și altora părerea lor despre acestea”, declară Adelina Pasat, managing partner BUZZStore.
Oferind consumatorului șansa de a participa la viața unui brand printr-o campanie marca BUZZStore, acesta este mai implicat și devine un consumator loial, în timp ce companiile se pot diferenția de competiție prin valori sociale de ascultare, de dialog și mai ales de transparență. Printr-o astfel de campanie, mărcile își consolidează capitalul de simpatie și clientul se simte valorizat. Clientul devine astfel un partener. Pe scurt, câștigă toată lumea! BUZZStore generează conversații relevante și eficiente în jurul produselor. Pe lângă amplificarea mesajului campaniei online și offline, companiile au acces la o bază de posibili clienți, dar mai ales la comportamentul lor de cumpărare, relevat prin chestionarele completate de Buzzeri pe parcursul campaniilor.
Eficiența campaniilor este măsurată de BUZZStore prin diverși indici de acoperire a targetului, dar și prin Net Promoter Score – gradul de recomandare vizavi de un produs sau serviciu.