Comunicare prin cultura – un premiu al Fundatiei Life for Life pentru Junior PR Award
Premiul pentru comunicare prin cultura este o distinctie speciala care se acorda in afara premiilor stabilite de juriul international al competitiei. Dintre campaniile preselectate de juriu conform criteriilor de evaluare ale Romanian PR Award, reprezentantii Life for Life vor premia cea mai reusita campanie care abordeaza una dintre temele urmatoare:
- Campanii de PR sau de responsabilitate sociala corporatista (CSR) in domeniul cultural. Se au in vedere campanii de comunicare sau responsabilitate corporatista care preiau teme precum: implicare privata intr-un proiect cultural pe termen lung, tineri artisti, cultura urbana, arta avangardista, forme alternative de arta, arhitectura urbana, teme culturale suedeze.
- Campanii de CSR in domeniul educational
Despre Organizatorul Romanian PR Award Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care isi propune sa imbunatateasca standardele profesiei de relatii publice. Seminarii si training-uri, dezbateri publice si intalniri informale, actiuni de promovare a bunelor practici in comunicarea de afaceri sunt cateva dintre activitatile desfasurate in acest scop. Incepand din 2003, fundatia organizeaza Gala Excelentei in Relatii Publice, impusa drept cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR-Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste (CSR).
Contact : www.PRAward.ro