Compania românească ce îşi creşte cifra de afaceri pe timp de criză
Arval România se bucură şi de clienţi mulţumiţi de servicile companiei – la nivelul întregului Grup, a obținut cel mai mare scor NPS (Net Promoter Score), un instrument de măsurare valorică a satisfacției clienților, arată un comunicat al companiei.
Programul de transformare strategică, lansat anul trecut, One Arval, a consolidat poziționarea companiei în raport cu partenerii de business, clienții și utilizatori.
Dan Boiangiu a preluat conducerea Arval anul acesta, după 7 ani de experiență în cadrul companiei, unde a coordonat strategiile comerciale, din funcția de director comercial: „Calitatea serviciilor oferite clienților, inovația, dezvoltarea continuă a abilităților noastre de consultanță, creșterea flotei auto și a portofoliului sunt doar cateva dintre obiectivele noastre pentru 2014”, a subliniat Dan Boiangiu.
Compania îşi propune își propune creșterea investițiilor cu 30%, pentru a atinge la sfarșitul acestui an 27 milioane de euro. O creștere de 10% este estimată și în ceea ce privește flota de mașini, până la 5.500 autoturisme pentru 2014.
Un alt proiect strategic în 2014 este dezvoltarea programului Driver Care, prin care Arval își propune îmbunătățirea relației directe cu utilizatorii vehiculelor. Compania va lansa în a doua parte a anului 2014 câteva aplicații inovative orientate către crearea unor experiențe unice ale utilizatorilor.
Compania oferă clienţilor săi – profesioniști, companii mici, medii si corporații internaționale – soluţii adaptate care optimizează mobilitatea angajaților și externalizeaza riscurile asociate managementului parcurilor auto, în 25 de țări.
Cu 700.000 de vehicule la nivel global, în regim de leasing operaţional la sfârşitul anului 2012, Arval este parte a BNP Paribas Group, liderul european al serviciilor bancare şi unul dintre cele mai solide grupuri bancare la nivel internaţional.