Compania de training EXEC-EDU isi redefineste viziunea
Conform unei informări de presă, noul slogan EXEC-EDU – “Construim impreuna” – reprezinta esenta principiilor care de 15 ani asigura companiei o prezenta constanta in comunitatea de business.
“Impreuna cu echipa de experti si cu clientii nostri, am construit si dezvoltam continuu cea mai diversificata gama de programe de management si leadership din Romania. Noi “construim” si nu livram retete. Le oferim clientilor nostri competente utile pe termen lung si tehnici de dezvoltare cu ajutorul carora sa evolueze spre excelenta personala. Ne adresam acelor lideri care inteleg ca pentru a invata sa valorifice oportunitati si sa ia deciziile potrivite in orice context, este nevoie de efort si dedicare, dar si de disponibilitatea de a impartasi experiente relevante cu colegi valorosi", declara prof. univ. Dr. Lavinia Rasca (foto), Directorul general EXEC-EDU.
Demersul companiei este sustinut de noul portal www.exec-edu.ro. In conceperea lui, s-a acordat atentie in egala masura design-ului, continutului, structurii si serviciilor suport, astfel incat sa reprezinte mai mult decat un site corporate, sa fie o resursa valoroasa pentru vizitatori. Pe langa informații relevante despre portofoliul de programe, despre inscriere sau despre echipa de experti, site-ul ofera managerilor si o bibliotecă virtuală oferind utilizatorilor autentificați acces la articole, studii și prezentări valoroase, realizate de echipa de profesori, experti si traineri EXEC-EDU.
Comunicarea noii viziuni EXEC-EDU survine o data cu tendinta de crestere a pietei serviciilor de training din Romania pe segmentul furnizorilor care ofera servicii la 360 de grade de training si dezvoltare profesionala.
In intervalul septembrie 2010 – august 2011, cifra de afaceri a EXEC-EDU a crescut cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pana la finalul anului se asteapta o crestere cel putin similara. Reprezentantii EXEC-EDU explica acest lucru pe de o parte prin relansarea proiectelor de training derulate in companii si a surselor de finantare europene, iar pe de alta parte prin faptul ca, tot mai des, clientii isi doresc furnizori de servicii care ofera solutii integrate, nu doar interventii punctuale de training.