Cine va câștiga Cupa Agențiilor la Gătit by Lidl?
Cea de-a III-a ediție vine cu schimbări. Probe noi, 32 de echipe (formate fie din freelanceri, fie din oameni de agenţie şi clienţi) ingrediente pe care să le interpretaţi creativ şi o reţetă pregătită din timp: nu avem cum să dăm greş cu noul preparat.
Dacă vreţi să demonstraţi că vocabularul vostru culinar cuprinde mai mult decât „cartofi prăjiţi şi omletă” sau „sandviş peste laptop”, dar nici nu vă întreceţi încă în bucătăria moleculară, evenimentul e pentru voi.
Bineînţeles, n-o să vă puteţi opri aici. O să vreţi să faceţi rebranding-ul agenţiei şi o să coaceţi o identitate vizuală de-te-lingi-pe-degete: competiţia de logo-uri culinare vă aşteaptă. Ediţia 2015 va aduce participanţilor multe premii speciale care vor completă palmaresul creativilor şi rafturile cu premii ale agenţiilor.
Produsele Lidl îşi vor găsi Nașul creativ, la provocarea Electrolux: 50 de ingrediente secrete îi vor stimula pe participanţi să inventeze sau să adapteze reţete, în încercarea de a da pe spate juriul Cupei cu preparatul lor.
Înaintea evenimentului, training-uri tehnice Zepter îi vor pregăti pe bucătarii amatori ai industriei pentru competiţia care va avea loc la Chef Parade Cooking School, cea mai chic bucătărie din oraş.
Mai multe detalii despre eveniment și probe găsiți aici.