Cele mai noi tendințe în marketing, media și branding, doar la Leaders in Marketing
Conferința, organizată de Oana Molodoi și Paul Renaud, parteneri Linked Events şi Renaud, prezintă noile tendințe în marketing, media și branding, identificate la nivel global și expuse de o serie de specialiști internaționali în domeniu. Prezentările sunt bazate pe zeci de studii de caz, best practices și campanii de comunicare premiate la festivaluri internaționale.
Cu o medie a experienţei de peste 20 de ani în marketing, branding şi product management, social media si digital marketing, vorbitorii evenimentului deţin recorduri de creştere ROI pentru brandurile cu care au lucrat, portofolii de consultanţă pentru unele din cele mai mari companii din lume:
- Paul Garrison, Managing Director Garrison Group;
- Tim Walters, Preşedinte InfoTech Marketing;
- Colin Shea, VicePresident Strategy Planning and Regulation Vodafone, Cehia;
- Kate Hamilton, Marketing Director, Myriad AG;
- Georgia Kartsanis, Founder, CEO Clubs, Greece;
- Tim McChesney, Managing Director, Innuvia Partners.
În audiență sunt așteptați peste 200 C level managers din departamentele de marketing şi sales, agenţii media şi PR, specialişti şi consultanți în branding, social media, digital marketing.
Până la data de 15 septembrie se pot face rezervări la conferinta cu 30% discount. Se acordă discounturi suplimentare pentru grupuri de minim 3 sau 6 persoane. Biletul de participare include accesul la toate sesiunile conferinței precum şi la evenimentele de networking pre şi post conferință.
Programul şi agenda sesiunilor, prezentarea detaliată a speakerilor precum şi resurse de marketing oferite gratuit până la eveniment sunt disponibile pe site-ul conferinţei.