Cele mai importante lucruri pe care trebuie să le ştii dacă vrei să vinzi la export
Antreprenorii români trebuie să fie atenţi la câteva lucruri, dacă vor să aibă succes în procesul de extindere internaţională a businessurilor. Între cele mai importante se numără cunosterea specificurilor pieţelor vizate, de la comportamentul clienţilor la predicitbilitatea economică, au declarat speakerii prezentii la evenimentul Retail Arena, organizat de WALL-STREET.RO.
"La intrarea pe o piaţă nouă, trebuie să fie atent la alegerea pieţei, la alegerea partenerului, la poziţionarea pe piaţă viaţă vizată. Trebuie să cunoşti macromediul, prevederile legislative, precum şi nivelul de predictibilitate al ţării respective", a declarat Ioana Borza, director de marketing al producătorului de cosmetice Farmec.
Ea a adăugat că un element la fel de important este promovarea pe care o face o companie pe o piaţă nou atinsă, care trebuie să ţină cont de obiceiurile de consum al cetăţenilor.
Citeşte mai multe pe WALL-STREET.RO