Ce materii noi ar introduce antreprenorii români în facultăţi
WALL-STREET.ro a lansat o întrebare catre mai multi antreprenori, investitori si oameni de business cu experienta de ani de zile in diferite industrii, pentru a afla ce cursuri sau materii ar considera potrivite si mai ales utile in Romania anului 2015.
Florin Talpes, Bitdefender: Gestionarea relatiei cu clientii, elemente de management al produselor
Florin Talpes face parte din „liga greilor”, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori din Romania; el a lansat atat Bitdefender cat si Softwin, doua dintre cele mai cunoscute companii atat pe plan local cat si international.
Talpes pune mult accent pe gestionarea relatiei cu clientii, a felului in care intelegi nevoile clientului, cum ii rezolvi problemele, cum relationezi cu el, si asa mai departe. „As introduce chiar la liceu/scoala profesionala aceste teme. Daca ne uitam insa la faptul ca o mare parte a studentilor, mai ales a celor care cunosc limbi straine, lucreaza pe perioada facultatii in centre de suport, putem considera ca partial pregatirea pe aceste segmente este asigurata. Industria centrelor de suport creste foarte mult in Romania si angajeaza zeci de mii de studenti din multe centre universitare. Cele 6-9 luni petrecute in medie de un student intr-un call center, pentru ca viteza de rotatie este foarte mare, pot fi considerate un curs si o perioada de practica intensiva de un semestru in domeniul respectiv”.
Citeste mai mult pe wall-street.ro