Ce îi lipseşte HR-ului în acest moment?
Young HR Pros
În ultimii trei ani s-a discutat mult despre HR ca partener strategic pentru business. Subiectul a fost
abordat de nenumărate ori în conferinţe sau interviuri, rareori practic, prin studii de caz sau exemple concrete de bune practici în acest sens.
Ce înseamnă să fii partener strategic, cum măsori impactul şi mai important cum generezi schimbare la nivel macro? Cum este transferat know- how-ul companiilor cu expunere internaţională către companii locale? Există o viziune comună asupra acestei abordări de “partener strategic”? Care este standardul şi unde este HR-ul din România faţă de acesta?
Revenind la întrebarea iniţială, răspunsul este simplu: un cadru de învăţare inovativ, global şi multi-disciplinar care să genereze continuu idei, proiecte, iniţiative care să sprijine orice tip de organizaţie/ business şi care să reunească constant profesionişti HR, lideri de business şi specialişti din domenii conexe (financiar, tehnologie etc).
HR-ul încotro?
2016 aduce HR-ul tot mai aproape de tehnologie. De la nevoile de recrutare existente în companiile IT şi nu numai, până la concepte de tip “big data” sau “HR intelligence”. Adiţional, putem adăuga mix-ul dintre HR şi marketing, care se materializează în tot mai multe roluri pe “employer branding”.
Competitivitatea dintre angajatori, nevoile de recrutare ce implică volum şi competenţe specifice, precum şi tendinţele globale în domeniul resurselor umane, crează ecosistemul perfect pentru dezvoltarea unui HR multi-disciplinar.
Proiectele viitorului
Încă din 2011, comunitatea Young HR Pros şi-a propus să faciliteze experienţe de învăţare centrate pe sharing de bune practici, idei inovative şi tendinţe globale. Am construit peste 50 de evenimente, cu misiunea de a aduce în acelaşi loc profesionişti pasionaţi de HR, ,oameni de business şi proiecte de succes. Împreună, am generat idei, am învăţat şi am format o comunitate cu o viziune clară: împreună scriem viitorul HR-ului din România. În acest an ne vom focusa pe teme precum: HR Analytics, Employee Engagement, Social Media Recruiment, Employer Branding etc.
Citeşte mai mult pe hrmanageronline.ro