Castigatorii Internetics 2008
La categoria "Stiri", in cadrul sectiunii Publishing, site-ul www.news.mediafax.biz a fost desemnat castigator in cadrul competitiei Internetics 2008.
La sectiunea "Site-uri de Promovare FMCG – food", premiul a revenit Cokesounds (www.webstyler.ro/internetics2008/cokesounds) pentru Coca-Cola Romania, realizat de agentia Webstyler.
La "Site-uri de Promovare FMCG – non food", premiantul a fost AXE – Dark Temptation (www.efectulaxe.ro) pentru Unilever Romania, realizat de Ogilvy, in timp ce la "Site-uri de Promovare non FMCG – produse", castigatorul a fost www.schimbafontul.ro, site de promovare a Microsoft Office Acasa si Pentru Scoala realizat pentru Microsoft Romania de MRM Partners.
Premiul pentru sectiunea "Site-uri de Promovare non FMCG – servicii", a revenit Land Rover Academy (www.landroveracademy.ro), realizat pentru Premium Auto de agentia Webstyler, care a luat si premiul la sectiunea "Campanii de bannere" pentru "Coca Cola racoreste Romania" (www.webstyler.ro/internetics2008/banners/cokerefreshment), client Coca-Cola Romania.
Tot la categoria "Servicii", premiul sectiunii "E-mail marketing" a revenit Fotopedia Newsletter, realizata de Kinecto pentru Fotopedia.ro
La sectiunea "Campanii pe e-mail", premiul a revenit campaniei prin e-mail EuroArena, realizata pentru Coca-Cola Romania de Webstyler, in timp ce premiile de la "Viral" au fost acordate Tractir (http://www.youtube.com/watch?v=bU3e7Yhsi5M), realizat pentru Gavrila & Asociatii de Octav Gheorghe si Costas Ivanov, si French Toast (http://www.youtube.com/watch?v=cdrM6ZTynt4), realizat pentru Vel Pitar de Next Advertising.
La "Advergames", premiul sectiunii a fost luat de EuroArena (http://www.webstyler.ro/ internetics2008/ advergames/euroarena), client Coca-Cola Romania, autor Webstyler.
In cadrul sectiunii "Proiecte inovatoare", premiile au mers la Generatia 4 (www.generatia4.ro), client Porsche Romania, autor Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, si la Harta lui Blaga (http://www.webstyler.ro/internetics2008/hartaluiblaga), client Partidul Democrat Liberal, autor Webstyler.
Premiul la sectiunea "Campanii interactive FMCG" au revenit Coca-Cola Euro 2008 (http://www.webstyler.ro/internetics2008/fmcgcampaigns/eurococacola/) pentru Coca-Cola Romania, autor Webstyler, care a luat trofeul si la "Campanii interactive non FMCG" cu Nokia Press Play – Muzica ne apropie (http://www.webstyler.ro/internetics2008/nonfmcgcampaigns/nokiapressplay/)pentru Nokia Romania.