Carrefour România anunță deschiderea a două noi magazine de proximitate în franciză
Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. Scopul Carrefour este acela de a menține specificitatea fiecărui comerț de proximitate, respectând rezultatul anilor de experiență a partenerilor săi și adăugând elementele Express distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja.
Carrefour operează în prezent în România 4 formate de magazine, cu un total de 162 de unitati:
25 hipermarketuri „Carrefour”;
78 supermarketuri „Market”;
58 magazine de proximitate „Express”;
1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.