Carrefour donează pentru Cumințenia Pământului
„Prin această inițiativă, dorim să îi încurajăm pe clienții noștri să facă parte, alături de noi, din acest efort colectiv pentru o cauză ce îi vizează pe toți românii“, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România.
Achiziționarea operei lui Brâncuși se poate face printr-un efort conjugat al statului român și al cetățenilor: o sumă de cinci milioane de euro a fost alocată deja de Guvern și este nevoie ca alte șase milioane de euro să fie colectate prin intermediul contribuțiilor voluntare ale persoanelor private sau juridice, până pe 30 septembrie 2016.
Pe lângă Carrefour, printre companiile care și-au anunțat implicarea în campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziționarea operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului” se numără Dedeman, BRD, Uber, Enel, McDonald's, Banca Transilvania, OMNIASIG, eMAG, UniCredit Bank România, Coresi, New Folder, Unlock, Media Trust, Telekom, Dexter Print, Humanitas și Cărturești.