Caracteristicile femeilor din target-ul comercial, dezbătute la conferința Marketing for Women 2013
Pe 4 și 5 iulie, SMARK organizează prima ediție a conferinței Marketing for Women, un eveniment ce își propune să facă lumina în relația complicată dintre profesioniștii din industria de marcomm și femeile din România, de multe ori portretizate clișeic sau foarte pe scurt în brief-urile campaniilor de comunicare.
Tema conferinței este una care se impune pe piața serviciilor de comunicare având în vedere că femeile sunt implicate la nivel local și global în majoritatea deciziilor de cumpărare, chiar și atunci când produsele sau serviciile au ca utilizatori finali bărbații.
De-a lungul celor două zile de conferință, peste 20 de speakeri români și un invitat internațional vor dezbate teme relevante pentru cei intersați de cunoașterea consumatorului feminin.
Principalele teme abordate de conferință sunt:
- Portretul consumatoarelor din România de azi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri;
- Consumul de media și canalele cu cele mai bune rezultate;
- Relația femeilor din target cu brand-urile: de la trial până la fidelizare;
- Abordări strategice ale diferitelor target-uri feminine: adolescente / fashioniste / mame / soții;
- Influenceri și celebrity endorsement în comunicarea cu target-ul feminin;
- Best practices: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase și modalități de integrare a insight-urilor în construirea unor strategii de comunicare de succes.
Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial.