Canadienii de la Telus International vin în România și vor face 1.000 de recrutări în următorii trei ani
Compania canadiană de outsourcing Telus International a intrat pe piața internă prin achizitia pachetului majoritar în cadrul Call Point New Europe, un furnizor de servicii de call center prezent în România de cinci ani. Conducerea Telus își dorește ca în trei-patru ani centrele din Romania și Bulgaria să își tripleze numărul de angajați, așa cum s-a întâmplat și în cazul birourilor pe care canadienii le dețin în Filipine și America de Sud.
Conducerea Telus International a decis să se extindă pe piața europeană pentru a-și diversifica portofoliul de limbi în care oferă servicii. Prin acest parteneriat, furnizorul poate oferi servicii în 28 de limbi.
„Ne-am uitat în toată Europa. Printre țările cu care a concurat România se numără Polonia, Ucraina și Ungaria”, a afirmat Jeffrey Puritt, președintele Telus International.
Telus International este parte a operatorului canadian de telecomunicații Telus, companie cu afaceri de 8,3 miliarde de euro și 12,8 milioane de clienti. Compania deține centre de contact în America de Nord, America Latină, Filipine, Marea Britanie și are aproximativ 13.500 de angajați.