Campania „Ex-fumătorii sunt de neoprit“ continuă în toate statele membre UE
Campania promovează avantajele vieţii fără tutun, cum ar fi o stare de sănătate mai bună, o interacţiune mai bună pe plan social, mai mulţi bani şi, desigur, o mai bună calitate a vieţii.
Etapa a doua a programului constă într-o campanie publicitară extinsă privind avantajele renunţării la fumat, desfăşurată în toate statele membre UE, precum şi în participarea la evenimente sportive şi de sănătate. De asemenea, acţiunile din această etapă se vor concentra şi pe încheierea de parteneriate cu angajatori-cheie în vederea promovării renunţării la fumat la locul de muncă.
Prin aceste evenimente, tinerii europeni vor putea să ia contact direct cu instrumentele, recomandările şi mesajele campaniei.
„Eu însumi am renunţat la fumat acum câţiva ani”, a afirmat comisarul Dalli, „şi ştiu cât de dificil poate fi. Cred că prin intermediul acestei campanii noi şi al instrumentului de sprijin, vom putea să aducem o schimbare în viaţa oamenilor, ajutându-i să devină «de neoprit».”