Butterfly Effect – sau cum îți lansează cariera PepsiCo
PepsiCo România continuă tradiția susținerii și promovării tinerelor talente, prin lansarea celei de-a șaptea ediții a programului de internship Butterfly Effect. Acesta se adresează studenților în căutarea oportunităților de dezvoltare a carierei, ambițioși și dornici să lucreze într-o multinațională de succes.
Toți cei care doresc să aplice trebuie să acceseze platforma Butterfly Effect – www.pepsicointernship.ro și să urmeze pașii de înscriere. Programul se desfășoară sub forma unui concurs în baza căruia 25 de studenți vor fi selectați pentru sesiunea de internship din acest an, ce se va desfășura în perioada mai – septembrie 2016. La finalul internshipului, cei mai buni studenți au posibilitatea să devină angajați permanenți ai PepsiCo.
„Butterfly Effect este un program pe care îl îndrăgim foarte mult datorită tinerilor entuziaști, pasionați și plini de idei care vin la PepsiCo să se dezvolte și să demonstreze că pot contribui la succesul echipei noastre. De asemenea, este un proiect longeviv, în care investim continuu, urmând angajamentul nostru numit Performanță cu Scop, prin care ne-am propus să susținem și promovăm talentele. Și în acest an sperăm ca programul să aibă succes în rândul tinerilor și să realizăm proiecte remarcabile împreunăˮ, a declarat Nicoleta Mitu, East Balkans Talent Acquisition Representative.
În urma edițiilor anterioare ale programului „Butterfly Effect”, un număr mare de tineri au fost angajați de PepsiCo în mai multe departamente, care au ajuns să ocupe diverse funcţii în organizaţie – de la Brand Manager, până la Change, Culture & Engagement HR Lead, Learning & Development & Talent Management Specialist şi altele.
Unul dintre ei este Lavinia Barbu, intern PepsiCo în cadrul ediției din 2011 a Butterfly Effect, iar în prezent Brand Manager Pepsi, PepsiCo România. „PepsiCo oferă angajaților săi șansa de a avea o autonomie deplină asupra proiectelor în curs de desfășurare și de a se confrunta cu provocări reale de business, care le modelează dezvoltarea ca profesionişti și persoane. Compania este diferită în ceea ce privește modul de lucru, reinventează conceptul de corporație prin încrederea în oameni, capabilități şi prin input indiferent de poziția ocupată.
În cadrul firmei am avut șansa de a întâlni mulți oameni care mi-au modelat personalitatea şi dezvoltarea profesională, mentori adevărați, cărora le sunt sunt recunoscătoare pentru că am lucrat și încă mai lucrăm împreună. În PepsiCo am crescut continuu şi am reuşit să îmi descopăr calităţile cu susţinerea colegilor care conduc această companie.”, a povestit Lavinia despre experiența sa.
Dezvoltare în trei etape
Butterfly Effect este compus din trei faze ce îşi propun să atragă (BIG), să dezvolte (BOOST), să filtreze şi să recruteze (BORN) talente din rândul studenţilor.
Prima fază, BIG (Business Institute for future Graduates) va avea loc în perioada 16 – 27 mai, la sediul companiei din Bucureşti, pe teren și în fabricile PepsiCo, fiind susţinută de o echipă internă de pregătire care va efectua sesiuni funcţionale de training pentru studenţii selectaţi.
A doua fază, BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) este un internship de vară plătit, ce va avea loc în perioada iunie – august. Acestă etapă va fi destinată unui număr de interni cu competențe multiple care vor colabora pe diverse proiecte în mai multe departamente (cei aleşi în urma primei faze, BIG). La final, aceștia vor cunoaște compania și vor înțelege sistemul de funcționare a departamentelor, pentru a putea decide care este domeniul care li se potrivește cel mai bine.
A treia fază, BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers), se derulează începând cu luna septembrie. Aceasta este etapa finală a programului, pe parcursul căreia cei mai bun interni recrutați continuă să se familiarizeze cu organizaţia, urmând un Program Structurat On-Boarding, cu șansa de a deveni angajați permanenți.
Pentru a se înscrie, tinerii interesaţi trebuie să acceseze www.pepsicointernship.ro pentru a completa un scurt chestionar online și pentru a trimite CV-ul, alături de un eseu de maxim 1000 de cuvinte. Înscrierile sunt deschise până la data de 29 aprilie, iar studenţii selectaţi vor fi anunţaţi pe 09 mai 2016, pe același website.