Business Organisation for Students
Nume: Business Organization for Students-B.O.S.
Data nasterii: martie 2001
Locul nasterii: Bucuresti
Profil: Business Organization for Students este o organizatie non-guvernamentala si non-profit infiintata cu scopul de a realiza proiecte pentru studenti si de a le oferi unora dintre ei posibilitatea de a se dezvolta in cadrul unei culturi organizationale. Activitatea sa pana in prezent a fost concretizata in realizarea diverselor proiecte de interes pentru studentii economisti in general si nu numai, fiind axata in principal pe management, marketing si finante-asigurari.
Membri: In prezent, B.O.S. numara 11 de membri activi.
Organizare: B.O.S. a lansat anul trecut conceptul „ABM Community”, care reprezinta un duo de comunitati separate pe domenii de interes in: Advertising & Marketing Comunity si Business Comunity.
Activitatea comunitatilor este impartita pe parcursul anului universitar pe cele doua semestre. Astfel, in primul semestru, a fost realizata o educare intensiva a tinerilor, conform intereselor comunitatii. Intr-o prima faza au fost selectati studentii care au corespuns cel mai bine cerintelor domeniului de activitate al fiecarei comunitati. Au fost organizate seminarii, conferinte, care vor aduce studentii fata in fata cu diverse personalitati din domeniu, oameni ce lucreaza in business in general si in advertising, respectiv marketing, in particular. Seminariile si conferintele organizate vor avea caracter inchis, la care va fi permis accesul numai membrilor comunitatii ABM sau deschis publicului larg din ASE ori alte universitati din Bucuresti si din tara.
Semestrul al doilea continua seriile de evenimente strict educationale, dar aduce ca noutate posibilitatea studentilor de a se implica in activitati practice in colaborare cu firmele interesate.
Studentii care fac parte din ABM Community au avut misiunea de a strange materiale pentru portalul ABM, care va fi lansat in curand. Pe langa informatiile pe care le pune la dispozitie din diverse surse externe, portalul ABM va da posibilitatea realizarii si publicarii de articole proprii scrise de studenti, precum si crearii unor discutii interactive.
Parteneri: Cabinetul Calin Tatomir, Kinecto Permission Marketing, Minardo, Interamerican Romania, Academia de Studii Economice.
Experienta profesionala – Activitati:
- Zilele pietei asigurarilor (23 – 24 mai 2001) – o serie de conferinte organizate in Aula Magna din ASE.Conferintele au reunit reprezentanti de seama ai firmelor ce activeaza pe piata locala a asigurarilor care au prezentat in fata studentilor diverse aspecte legate de ceea ce inseamna asigurarile in Romania.
- Advertising Days I (11 – 12 dec 2001) – o prezentare multimedia de anvergura a pietei publicitare din Romania care a oferit studentilor posibilitatea de a invata cum se deruleaza un proces complet de creare si promovare a unui brand.
- Advertising Days II (3 – 4 dec 2002) – a doua editie a proiectului a adus ca noutate realizarea unui concurs de creatie si grafica publicitara, a carui castigatoare, Mihaela Calin, autoare a printului ARIEL, a obtinut un stagiu de practica in cadrul companiei Leo Burnett.
- Giant CV – Targ de joburi (11 – 13 martie 2002) – firmele participante au avut standuri de prezentare in cladirea Academiei de Studii Economice si au putut colecta CV-uri direct de la studenti
- Zilele KPMG in ASE (19 – 21 martie 2003) – Un eveniment cu sloganul „Shape your future with KPMG” a adus fata in fata o companie cu filiale in 825 de orase ale lumii, din 152 de tari, cu tinerii studenti aflati in cautarea unui loc de munca.