Business Networking Internaţional la Cluj Business Days
Obiectivul acestor seri este de a facilita contactul şi interacţiunea între firmele străine prezente sau interesate de a investi în ţara noastră şi firmele din România dornice de a găsi parteneri în ţările respective. Prin încurajarea acestor interacţiuni şi prin prezentarea oportunităţilor şi a potenţialului economic al regiunii, Business Days îşi propune să ajute astfel la dinamizarea mediului de business local. Accesul la aceste sesiuni se face pe baza de invitaţie din partea organizatorilor sau pe bază de tichet VIP sau Premium.
Înscrierile la Cluj Business Days se pot face până în data de 8 iulie, ora 15.00, pentru acţiunile la care mai sunt locuri disponibile. La ediţia din 2014 sunt aşteptaţi peste 1.000 de participanţi, având în vedere numărul în creştere al acestora faţă de anul trecut, când la Cluj Business Days 2013 au fost prezente 1.091 de persoane. Conform informaţiilor preluate din chestionarele de feed-back, 20% din participanţi provin din domeniul serviciilor profesionale, industriile următoare că reprezentare fiind IT&C, comerţ/retail, bănci şi instituţii financiare non-bancare şi publicitate.
În cadrul Cluj Business Days va fi lansat numărul al doilea al revistei Business Days Magazine, care va fi distribuită gratuit participanţilor la eveniment şi care are un dublu rol: în primul rând este un pilon în susţinerea dezvoltării culturii antreprenoriale din România şi în al doilea rând constituie un manifest internaţional pentru promovarea României ca şi destinaţie potrivită investiţiilor sau schimburilor economice bilaterale.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Wouter Reijers, Giorgio Fabbri, Yasuyuki Takagi, Orlando Szasz, Ruchi Kumar, Paul J.R. Renaud, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Dragoş Anastasiu, Cristian Nacu, Sergiu Neguţ, Dan Berteanu, Dragoş Bucurenci, Adrian Cioroianu, Voicu Oprean, Dan Pitic, Simona Baciu, Aco Vidovic, Elena Badea şi mulţi alţii.
Serile de business networking internaţionale vor fi organizate cu sprijinul Consulatului Ungariei, Ambasadei Austriei, Consulatului Olandei, Camerei de Comerţ şi Industrie România-Israel, Clubului de afaceri German şi alte organizaţii bilaterale de oameni de afaceri prezente în ţara noastră.
Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.