Buongiorno intra pe piata restaurantelor italienesti din Bucuresti
Localizat in casa monument Lascar Catargiu, restaurantul va functiona sub forma a doua concepte: doua niveluri la demisol – City Lounge, iar restaurantul Buongiorno se va afla la primul etaj si in zilele calduroase de vara, pe terasa.
"Scopul nostru este sa punem bazele unui nou lant de restaurante care are si ca obiectiv principal sa devina cea mai bine cotata retea de restaurante pe segmentul de gastronomie mediteraneana-italiana. Acest concept sa va adresa clasei medii-superioare, insa nu este un concept exclusivist", afirma Dragos Perescu, CEO grup. In cadrul unei conferinte de presa din 19 noiembrie, Dragos Petrescu marturisea ca acest brand se doreste a fi unul prietenos, care sa se adreseze clasei medii-superioare, si care sa promoveze produse de calitate.
Pe viitor se doreste ca brandul Buongiorno sa existe in zonele centrale dar si in cele adiacente acestora.Mai mult decat atat, reprezentantii intentioneaza sa lanseze pe piata 10 restaurante Buongiorno in urmatorii trei ani, investitiile alocate pentru aceste noi inaugurari fiind de 4 milioane de euro.
Strategia de lansare a acestui brand a fost experimentata si in cazul Carului cu Bere, inceputul fiind un soft-opening, urmat de o lansare media in tv, ziare si radio. In perioada noiembrie 2007-martie 2008 se urmareste consolidarea brandului pe piata, urmand ca in martie sa aibe loc lansarea oficiala, pirlej cu care va fi inaugurata si terasa.
In ceea ce priveste meniul si specialitatile care vor fi servite la Buongiorno, acestea vor fi inspirate de gastronomia mediteraneana-italiana, iar intreaga activitate din bucatarie va fi atent coordonata de bucatarul sef, Robert Florea. Printre specialitati amintim: paste, pizza- realizata intr-un cuptor cu lemne special achizitionat si tot soiul de preparate din carne, fructe de mare si peste. De asemenea, oferta restaurantului cuprinde si vinuri italienesti, romanesti si de import.