Brandient, dublu câştigător la Rebrand 100® Global Awards
Juriul multidisciplinar de experţi internationaţi a apreciat atât soluţiile strategice cât şi sistemele grafice complexe ce definesc cele două identităţi.
Rebrandingul COSR a fost premiat pentru soluţia duală a identităţii: un logo corporate care este în armonie cu constrângerile tehnice ale simbolurilor Olimpice, şi un simbol mai exuberant pentru Team România, cu o libertate mai mare de a exprima spiritul naţional.
Al doilea premiu Rebrand 100® a mers către noua şi moderna identitate vizuală creată pentru Interactive Group, puternicul integrator IT&C din Pakistan, în plină expansiune pan-asiatică. Identitatea ilustrează puterea transformativă a tehnologiei, şi în acelaşi timp reflectă specificul cultural pakistanez.
“Am incercat dintotdeauna să conferim brandurilor pentru care lucrăm maximum de valoare strategică şi de design, spre beneficiul proprietarilor şi stakeholder-ilor acestora, iar Rebrand 100 premiază în mod special această abordare holistică a brandingului”, spune Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient
Aceste premii vin în completarea aprecierii constante la Rebrand 100® pentru proiectele Brandient. Astfel, au fost premiate în ultima decadă brandurile TVR, Europharm şi Smartree (2005), Domo şi Savana (2007), Dedeman şi CEC Bank (2009), Patria Credit (2011) şi Bitdefender (2012), rezultate care au condus în 2015 la includerea Brandient în Rebrand Hall of Fame pentru “excelenţă globală în branding”.