Bitdefender promovează doi vicepreședinți
„Business-ul nostru de consumer a înregistrat o creștere anuală (CAGR) de peste 30% la nivel global în ultimii trei ani, într-o piață în care marii jucători înregistrează scăderi sau stagnează. Obiectivul nostru este să accelerăm acest avans, iar un rol important în îndeplinirea lui îl are Bitdefender BOX, un produs destinat protejării tuturor dispozitivelor conectate la Internet (IoT) ale unei familii”, a declarat Bogdan Irina, COO, Bitdefender.
Cu focus pe inovație la nivel comercial și pe îmbinarea celor mai avansate tehnici de comunicare digitală, echipa Mihaelei Păun se va concentra pe extinderea business-ului de consumer al Bitdefender pe noi piețe, precum Olanda, Japonia sau Canada. De asemenea, Păun va coordona implementarea strategiei globale pentru Bitdefender BOX. Din noua poziție, ea va conduce o echipă de peste 50 de persoane. Mihaela lucrează în Bitdefender din 2002 și este unul dintre fondatorii departamentului de marketing digital al companiei și coordonatorul vânzărilor online.
Ciprian Istrate, care a ocupat anterior funcția de Global Marketing Director, lucrează în Bitdefender din 2002 și a coordonat în 2011 rebrandingul companiei, cu o contribuție importantă în poziționarea tehnologiilor Bitdefender în industria globală de securitate cibernetică. El va conduce o echipă de peste 100 de persoane și va contura viziunea și strategia pentru următorii ani a dezvoltării portofoliului de produse consumer. Sub coordonarea sa intră echipele de Product Management, Product Marketing Management, Customer Care, Marketing Inteligence, User Experience și Marketing Agency.