Benzină de la supermarket. Extensia care întăreşte businessul
Benzină de la Carrefour, servicii foto de la Real, spălătorie auto la mall sau bilete la meci, cumpărate de la Germanos. Toate acestea par rupte dintr-o altă poveste, fără vreo legătură cu retailerii consacraţi pe piaţă pentru cu totul alte servicii. Ce determină companiile să-şi diversifice oferta, dar şi cu ce ochi privesc consumatorii asocierea?
Aflate în căutare de noi oportunităţi din cauza crizei, sau pur şi simplu pentru a-şi extinde businessul şi a atrage mai mulţi clienţi, marile companii ajung să presteze servicii sau să investească în zone care nu au nicio legătură cu brandul cu care s-au impus pe piaţă.
În România, fenomenul a luat amploare în ultimii ani, dar este încă în faza de experiment. Companiile care au făcut pasul către diversificare par să fi mizat pe cărţi câştigătoare. Dovadă stau cifrele în creştere înregistrate de noile servicii.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro