Beans United lansează seminariile interactive de Inbound Marketing
Intitulat „Cum să obții mai multe lead-uri prin inbound marketing”, seminarul se adresează profesioniștilor de marketing și managerilor care doresc să genereze mai multe vânzări, orientând marketingul companiei către nevoile clientului.
Conform unui studiu realizat de Hubspot la nivel internațional, inbound marketingul generează cu 54% mai multe leaduri decât tehnicile tradiționale de marketing. Pe parcursul acestui seminar, participanții vor vedea în ce constă inbound marketingul și care sunt rezultatele obținute de companiile care au adoptat această filosofie.
Inbound marketingul acționează în fiecare stadiu al procesului de achiziției, de la atragerea vizitatorilor pe site, la convertirea acestora în leaduri și acompanierea leadurilor către procesul de achiziție pentru a deveni clienți fideli. „Folosofia de inbound marketing este foarte puțin cunoscută în România, iar prin intermediul acestui eveniment ne dorim să creștem nivelul de cunoaștere și adoptare al acestui tip de marketing”, a declarat Andreea Moisa, Managing Director la Beans United.
Participarea la seminarii este gratuită, în baza locurilor disponibile. Pentru inscriere, precum si agenda evenimentului, accesati site-ul dedicat proiectului.