Bayer România schimbă managerul general al companiei
Renato Keller a avut o carieră de excepţie în industria pharma, ocupând poziţii – cheie la nivel internaţional în cadrul companiei Bayer – Managing Director of Bayer Bulgaria EOOD, Country Head Bayer Schering Pharma (2008 – 2011), Procurator Bayer Bulgaria EOOD, Country Head Bayer Schering Pharma Bayer Bulgaria EOOD (decembrie 2006 – iulie 2008), Managing Director Bayer Pakistan Bayer Pakistan (noiembrie 2004 – decembrie 2006). Înainte de angajarea sa în compania Bayer, Keller a fost Chief Operational Officer la Schering Switzerland.
Compania investeşte în ştiinţă şi în cercetare
Grupul german Bayer este unul dintre cei mai importanţi jucători atât pe piaţa farmaceutică globală, cât şi în industria chimică, agrochimică şi a maselor plastice. Produsele şi serviciile Bayer sunt create în beneficiul oamenilor şi în scopul îmbunătăţirii calităţii vieţii acestora. În acelaşi timp, compania doreşte să aducă valoare prin inovaţie, dezvoltare şi o mare capacitate de a obţine profit.
„Spre deosebire de alte companii, Bayer investeşte în ştiinţă şi cercetare, iar aceasta este cea mai importantă investiţie pentru viitor. Principalul obiectiv al companiei este de a susţine şi a ajuta medicii specialişti în găsirea celor mai moderne şi sigure tratamente. În al doilea rând, ne propunem să asigurăm pacienţilor tratamente de ultimă generaţie, eficiente şi sigure”, declară dl. Renato Keller.
Compania farmaceutică are 215 angajaţi în România
În România, grupul Bayer este prezent cu trei divizii, în care lucrează 215 de angajaţi, respectiv Bayer Healthcare, din care fac parte Bayer Pharmaceuticals (medicamente cu prescripţie) şi Consumer Care (produse farmaceutice fără prescripţie), Bayer CropScience (produse pentru protecţia culturilor agricole şi non-agricole) şi Bayer MaterialScience (polimeri şi mase plastice).
Cele trei subgrupuri ale Bayer România sunt coordonate de: Renato Keller – Country Head Bayer HealthCare, Yves Picquet – Country Head Bayer CropScience şi Mladen Lojpur – Bayer Material Science Senior Country Representative South Eastern Europe.
Bayer este o companie internaţională având competenţe principale în domeniul sănătăţii, nutriţiei şi al materialelor de înaltă tehnologie. Produsele şi serviciile sunt create în beneficiul oamenilor şi în scopul îmbunătăţirii calităţii vieţii acestora. „În acelaşi timp, dorim să creăm valoare prin inovaţie, dezvoltare şi o mare capacitate de a obţine profit. Grupul Bayer şi-a luat angajamentul de a funcţiona conform unor principii de dezvoltare durabilă şi de a-şi îndeplini rolul de cetăţean responsabil, într-un mod etic”, spune reprezentanţii companiei.
Vânzările Grupului Bayer au crescut cu 4,1%, în 2011
Vânzările Grupului Bayer au crescut cu 4,1% în 2011, la 36.528 milioane de euro (2010: 35.088 milioane de euro).Ajustat la efectele cursului valutar şi portofoliului, vânzările au crescut cu 5,5%. Vânzările pe pieţele emergente au crescut cu 9% raportat la cursul valutar de bază, contribuind în mod disproporţionat la extinderea în afaceri. Rezultatele operaţionale (EBIT) au avansat cu un procent substanţial de 52,0% la 4.149 milioane de euro (2010: 2.730 milioane de euro).
La sfârşitul anului trecut, Grupul Bayer avea 111.800 de angajaţi la nivel mondial, dintre care 53.600 de salariaţi în Europa.