Au inceput inscrierile la cea de-a XIV editie Internetics
Editia din 2014 are o structura noua, adaptata la piata online, care este in continua transformare si dezvoltare. Structura competitiei anticipeaza si incurajeaza trendurile in comunicarea online, tinand cont de noile tehnologii aparute, dar si de tipurile de activari realizate de branduri si de directiile de comunicare preferate de acestea.
Participantii au de ales din 7 categorii mari de concurs, care sunt impartite la randul lor in mai multe sectiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience si Interactive Campaigns.
Agentia cu cele mai multe puncte obtinute in competitie va castiga titlul de Agentia Anului, iar organizatorii si juriul vor acorda si cateva premii speciale, astfel: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year si Best Newcomer.
Juriul Internetics 2014 reuneste specialisti in marketing online si comunicare si va fi anuntat in curand de catre organizatori. Membrii juriului vor urmari o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea in strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.
Competitia este deschisa agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvolta proiecte in zona digitala ori sunt beneficiari ai lucrarilor.
Pentru mai multe informatii despre structura competitiei si despre juriul de anul acesta, puteti accesa site-ul oficial al festivalului.