Aplicații informatice noi pentru primării și consilii județene
10 aplicații informatice moderne ajută primarii de municipiu, oraș sau comună și președinții de consilii județene să răspundă pozitiv la următoarele întrebări: Administrați eficient impozitele și taxele aferente bugetului local? Oferiți informația potrivită, la momentul potrivit, pentru audiența potrivită? Aveți o imagine corectă a indicatorilor financiari și de performanță care să vă ajute să luați cele mai bune decizii? Aveți funcționari bine pregătiți? Valorizați potențialul de informare a instituțiilor culturale?
O administrație publică modernă este dependența de automatizare a proceselor. Siveco România a realizat un pachet informatic complet dedicat atât primăriilor, cât și consiliilor județene: Modulul de Taxe și impozite , Registrul agricol, Managementul Documentelor și Fluxurilor de Lucru, Siveco Portal, Platforma colaborativă, Tablou de bord, Conținut digital pentru cursuri, Performanța angajaților, Acces online la informații angajați, Promovarea patrimoniului cultural.
Utilizarea acestor aplicații reduce timpul necesar prelucrării datelor și informațiilor datorită gestionării automatizate a documentelor, asigură un răspuns mai rapid la solicitări și o administrare eficientă a colectării și utilizării taxelor locale, precum și o îmbunătățire semnificativă a nivelului de pregătire a personalului. Primarii vor putea lua decizii mai bune, fundamentate pe indicatori financiari și de performanță.
Soluțiile informatice dedicate administrației publice pot fi achiziționate utilizând finanțare prin Programul Operațional Regional, Programul Operațional Capacitate Administrativă, Programul Național de Dezvoltare Rurală, Programele de Cooperare Teritorială.