Andy Owen vorbește la București despre secretele marketingului direct
Marketingul direct are caracteristicile sale specifice. Este foarte diferit de abordările tradiționale de marketing și publicitate. S-a dovedit a fi un instrument de succes printre managerii de marketing; un instrument care, dacă este folosit corect, poate avea un impact rentabil enorm asupra oricărei afaceri.
Provocarea comunicării constă în personalizarea ei, Andy Owen urmând să exemplifice acest lucru pe parcursul evenimentului. Mai mult decât atât, va detalia aspecte legate de puterea cuvântului într-o campanile de email bazându-se pe faptul că abordarea pornește de la consumator, nu de la produs.
Evenimentul “Direct Marketing” se adreseaza atât managerilor de marketing, copywriterilor, specialiștilor în marketing online, cât și antreprenorilor și celor care doresc să cunoască și să experimenteze noi trucuri și spete ale marketingului direct.
Tematica evenimentului cuprinde:
- Pregătirea – inainte de a începe crearea mesajelor publicitare;
- Cum să gândești și să organizezi procesul de creație a unei campanii de succes;
- Copywriting – reguli de bază, structura, aspect și design; detalii care fac diferența, care captează atenția și ușurează parcurgerea mesajului publicitar;
- Marketing digital – cum să creați anunțuri productive și memorabile;
- Marketing direct offline – cele mai bune practici. Ce ar trebui și ce nu ar trebui să se aplice;
- Etichetele care determină reacțiile scontate;
- Pliantele promoționale și impactul acestora – unul dintre cele mai bine păzite secrete ale marketingului direct;
- Garanții și recomandări – de ce ar trebui folosite întotdeauna;
- Redactare – ce fonturi sunt cele mai potrivite și de ce;
- Cum poți testa Ads-urile pentru a fi sigur de succesul acestora înainte de a demara campania de promovare;
Mai multe informații despre eveniment găsiți aici.