Amânarea deciziilor și inexistența unui sistem de organizare pe arii cheie, cauzele dezordinii dintr-o companie
Trainingul, susținut de Ciprian Teleman, membru al TMI din 2006, s-a axat pe teme precum modul organizaţional, gestionarea şi evaluarea activităţilor, planificarea şi prioritizarea activităţilor importante din companii.
Participanții la workshop au aflat și care sunt cauzele dezordinii dintr-o companie: faptul că deciziile nu sunt luate pe loc, nu există un sistem de organizare pe arii cheie şi clasicele remindere, lăsate la vedere. Astfel se pierde timp. Orice am spune, “dezordinea este magnetică!”, a subliniat trainer-ul Ciprian Teleman.
În cadrul trainingului, Microsoft a prezentat platforma de e-learning Got2Know, care asigură accesul la educaţie, reduce costurile şi sporeşte eficienţa în cadrul companiilor, fără a scoate oamenii din producţie.
Trainerul Ciprian Teleman a pregătit şi inspirat oameni din aproape 100 de companii prin programe de Time Management, Stress Management şi Effective Negotiations. Cu o vastă experienţă în consultanţă şi cercetare ştiinţifică, trainer-ul a explicat elementele de bază ale Time Managementului, astfel ca structura, categoriile de planificare, proiectele şi activităţile să fie derulate după reguli bine stabilite.
La finalul evenimentului, participanţilor le-au fost înmânate diplome de participare.