Ai un magazin online? Înscrie-te la GPeC 2014
Competiţia magazinelor online GPeC 2014
Pentru a fi acceptate în competiţie, toate magazinele online trebuie să întrunească integral criteriile de preselecţie care presupun respectarea legislaţiei europene în domeniu şi a bunelor practici în comerţul electronic, precum: publicarea tuturor informaţiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice/10 zile lucrătoare; existenţa unei proceduri de conciliere internă în cazul clienţilor nemulţumiţi; informarea corectă a clienţilor cu privire la preţul final al produselor, modalităţile de plată acceptate, modalităţile de livrare, condiţiile de garanţie şi service etc.
Odată admise în Competiţie, magazinele online vor fi evaluate de peste 20 de specialişti, conform setului de criterii de jurizare care numără peste 90 de elemente esenţiale pentru orice afacere online. În plus faţă de ediţiile precedente, organizatorii au adăugat criterii de jurizare în funcţie de tipul produselor/serviciilor comercializate de magazine.
Evaluarea magazinelor online se face în 2 etape, la momente diferite, pentru a observa evoluţia acestora în timp. Toate magazinele înscrise primesc rapoartele de jurizare care conţin punctajele pe fiecare criteriu şi scurte explicaţii/recomandări din partea specialiştilor auditori. De asemenea, magazinele primesc şi un benchmark al poziţiei lor faţă de competitori.
Taxa de participare în competiţia GPeC 2014 este de 250 euro, dar magazinele înscrise câştigă servicii de peste 3000 euro:
- au acces la ambele rapoarte de jurizare, o astfel de evaluare profesionistă costând peste 2000 euro;
- magazinele online româneşti primesc Marca de Încredere TRUSTED gratuit pentru 12 luni (economisesc încă 120 euro – costul acordării Mărcii dacă nu s-ar înscrie în competiţia GpeC);
- au acces la tool-urile de optimizare a conversiilor şi A/B testing Marketizator şi Vibetrace (adică încă un beneficiu de 800 euro, cât ar costa abonamentele lunare la cele 2 tool-uri);
- primesc consultanţă avizată de la membrii juriului în cadrul Întâlnirilor Consultative GPeC, iar magazinele online care se înscriu în competiţia GPeC 2014 până pe 9 Mai inclusiv, au acces gratuit la GPeC Summit în limita a 2 persoane/magazin (3 zile de Conferinţă, Workshopuri şi E-Commerce Expo – eveniment desfăşurat în Bucureşti, pe 26-27-28 Mai).
Înscrierea magazinelor în competiţie se face completând formularul de pe website-ul GPeC.ro până pe 23 Mai 2014, ora 23:59 (ora României). Magazinele online care se înscriu pâna pe 9 Mai 2014 (inclusiv), beneficiază de gratuitate în participarea la GPeC Summit (26-27-28 mai), în limita a 2 persoane/magazin (adică economisesc încă 254 euro).
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse în vânzare, existând şi o ofertă early-bird, valabilă până pe 9 Mai 2014, inclusiv, potrivit căreia un bilet valabil pentru toate cele 3 zile costă doar 127 euro (TVA inclus).
Mai multe detalii despre politica de preţuri, avantajele participării, speakerii confirmaţi până în prezent şi înscriere, regăsiţi pe website-ul GPeC.