Agenție online de turism caută oameni pentru departamentul de Customer Support
La Angajatori de Top, Tripsta caută în special persoane care să se alăture departamentului de Customer Support al companiei, care urmează să fie extins cu 20 de noi membri până la finalul acestui an. Compania vrea să recruteze persoane care să deruleze activități în principal pentru piețele vorbitoare de engleză și spaniolă dar și pentru alte piețe, precum Franța, Italia, Turcia, Rusia și Polonia.
Pe lângă pozițiile disponibile în cadrul departamentului de Customer Support, Tripsta urmărește să recruteze și candidați tineri și talentați pentru poziții de entry level în cadrul departamentului său de marketing online.
Care sunt cerințele?
Candidații trebuie să vorbească fluent engleză, spaniolă, franceză, italiană, turcă, rusă sau poloneză, să fie persoane pline de energie care să caute mereu să își îmbunătățească cunoștințele profesionale, pasionate de noile tehnologii și de industria turismului. În plus, viitorii angajați ai tripsta trebuie să lucreze bine în echipă și să aibă abilități avansate de comunicare.
După încheierea procesului de recrutare, noii angajați ai Tripsta vor participa la programe de formare și workshopuri interne, în cadrul cărora se vor familiariza cu turismul online și cu sistemele utilizate în cadrul companiei (Amadeus, Worldspan etc). Trainingurile realizate intern durează aproximativ 30 de zile și includ sesiuni dedicate pentru fiecare dintre sistemele folosite de companie.