Afaceri de pe băncile şcolii. Publicitate sau călătorii? Amândouă
Abordează afacerea la fel ca pe o călătorie şi priveşte totul în detaliu. Şi-a pregătit atent excursia de 78 de zile în Malta, Italia şi Asia, în care a plecat în decembrie 2012, ceea ce arată câte ceva şi despre modul în care acţionează şi în business: se orientează către optimizarea la maximum a costurilor, se înconjoară mai ales de lucrurile utile.
În acelaşi mod a procedat şi când a fondat Elevate. A întocmit un plan ca la carte: a făcut cercetări de piaţă, analize SWOT, matrice prin care a definit misiunea, obiectivele principale şi activităţile pe care trebuie să le urmeze ca să le atingă. Tudor Maxim, fondatorul agenţiei de publicitate indoor ce oferă soluţii de comunicare în clădiri de birouri, blocuri de locuinţe, baruri, restaurante, saloane de înfrumuseţare – Elevate Media, a pornit pe drumul antreprenoriatului la 22 de ani, în anul IV de facultate. A înfiinţat, în 2005, împreună cu alţi doi asociaţi, prima firmă.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro