Afaceri de 98 milioane lei pentru Eurolines în primele trei luni din 2014
Principalele linii de business ale Touring Europabus România care au înregistrat cele mai importante creşteri în perioada ianuarie – martie 2014, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2013, sunt:
– vânzarea de pachete turistice distribuite prin reţeaua de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines, +65%;
– biletele de avion, +33%;
– activitatea de transport internaţional cu autocarul operat sub brandul Eurolines, +31%.
Creşterea accentuată a vânzărilor de pachete turistice în T1 2014 are la bază diversificarea ofertei, introducerea de noi destinaţii în portofoliu, majorarea cererii pentru pachetele early booking şi pentru destinaţiile exotice. La aceasta se adaugă şi procesul de îmbunătăţire continuă a serviciilor de consultanţă oferite clienţilor în alegerea destinaţiei de călătorie, dezvoltarea reţelei de distribuţie şi calitatea recunoscută a serviciilor turistice marca TUI.
Și celelalte companii membre ale Grupului Eurolines au înregistrat majorări importante ale cifrei de afaceri în primul trimestru:
-Nova Travel, tour operatorul Grupului, a avut o creştere a cifrei de afaceri de 25% în T 1 2014 comparativ cu T1 2013, până la nivelul de 6,5 milioane lei. Nova Travel a mărit în acest an numărul curselor charter marca TUI, introducând noi destinaţii în portofoliul său, respectiv către Spania (insulele Mallorca şi Tenerife) şi Grecia (Santorini, Zakynthos şi Mykonos). În vârf de sezon, Nova Travel va opera până la 16 curse charter pe săptămână către destinaţii din Turcia, Grecia şi Spania.
-Danibius Travel, tour operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România) şi business travel, a înregistrat o creştere de aproximativ 25% a cifrei de afaceri în anul T 1 2014, comparativ cu T1 2013, ajungând la aproximativ 6,8 milioane de lei. Numărul de turişti străini care vor veni în Romania prin intermediul Danubius Travel va creşte cu 55% în acest an, ajungând la aprox. 100.000 de persoane.
Pentru 2012, Eurolines îşi propune consolidarea liniilor de business, poziţia de lider pe piaţă și dezvoltarea afacerilor în mediul online.
„Vom continua să ne concentrăm pe creșterea business-ului în mediul online și pe dezvoltarea permanentă a tehnologiei, pe îmbunătăţirea serviciilor de vânzare şi post-vânzare. Românii sunt din ce în ce mai selectivi şi preferă produsele şi serviciile de calitate, consultanţă specializată şi grijă faţă de detalii, pe care noi suntem dedicaţi să le oferim clienţilor noştri. Rezultatele din primul trimestru al acestui an ne confirmă faptul că obiectivul de creştere cu minim 20% a cifrei de afaceri a Grupului Eurolines România în 2014 este realist", declară Dragoş Anastasiu (foto), preşedintele Grupului Eurolines România.