AdPrint si-a raspandit ingerii in Europa
A fost cea de-a doua editie AdPrint cu participare europeana, dupa cinci competitii care s-au desfasurat doar la nivel regional.
Dintre cele peste o suta de echipe participante la competitie, s-au detasat cele ale agentiei TBWA Paris, desemnata Agency of Angels, cu cinci sectiuni castigate si alte zece nominalizari. A doua in clasament a fost agentia Scholz&Friends Berlin, care a ridicat patru ingeri AdPrint, dintr-o lista de opt nominalizari. Lucian Georgescu, Managing Partner GAV Scholz&Friends Bucuresti, a salutat reusita germana pe teritoriu romanesc, prima dupa mai bine de jumatate de secol: "Am concurat cu foarte putine lucrari si regretam ca nu am reusit un rezultat mai bun. Asta nu inseamna ca nu ne bucura succesul colegilor nemti, care numara unele dintre cele mai bune echipe din printul european".
Publicis Conseil Franta, Ogilvy&Mather Belgia, OpenAd Creative si McCann Erickson Romania – fiecare cu cate o echipa de creatie premiata – au intregit lista castigatorilor. McCann Erickson a fost singura agentie romaneasca premiata in acest an la festivalul printurilor europene. Ea a obtinut trofeul The Rock Angel pentru campania MTV – Made in Romania, la categoria Media Promotion. A fost de altfel singura lucrare cu care agentia a concurat: "Am ales sa inscriem o singura lucrare, pentru ca am vrut sa dam un mesaj de calitate pietei si pentru ca nu am vrut sa intram in lupta pentru puncte care poate arunca in mediocritate un festival", a declarat Adrian Botan, Creative Director, McCann/Creative Services.
Alte agentii romanesti care s-au apropiat de falfaitul de aripi, dar nu indeajuns cat sa si atinga fapturile divine, au fost: GMP/ Ashley (8 puncte), Saatchi&Saatchi (6 puncte), adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte), Lowe&Partners si DDB (cate un punct).