AdPrint si-a extins deadline-ul de inscriere
In cadrul celei de-a zecea editii, singurul festival european de publicitate dedicat printului va premia cele mai bune lucrari care pot fi inscrise online in cele trei categorii ale competitiei:
AdPrint OUTDOOR & POSTER, AdPrint PRESS & MAGAZINE, AdPrint INNOVATIVE MEDIA.
Primele doua categorii sunt dedicate printului „classic", si contin fiecare cate sapte sectiuni de produse si servicii in functie de care vor fi jurizate printurile. In cazul celei de-a treia categorii, juriul va evalua lucrarile in functie de modul creativ in care a fost folosit mediul respectiv, fara a se tine cont de apartenenta la o anumita clasa de produs/serviciu.
Juriul celei de-a zecea editii AdPrint este format din sase echipe de creativi din Europa, si il va avea ca presedinte pe Mark Hunter, Executive Creative Director Euro RSCG Londra.
Structura completa a juriului, detaliile pentru inscrierea in competitie si descrierea completa a categoriilor pot fi gasite pe site-ul festivalului, http://www.adprint.ro/.
Nu uitati, ce-a de-a zecea editie a festivalului se va desfasura in perioada 12-15 februarie 2009 la Brasov.