Adina Ionescu este noul Director Executiv de Comunicare al Grupului Renault România
Cu o experienţă de 20 de ani în domeniul comunicării, Adina Ionescu va coordona direcţia de comunicare care acoperă activităţile de comunicare internă, externă şi de responsabilitate socială ale tuturor mărcilor şi entităţilor Grupului Renault în România. Adina Ionescu este absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din București, unde a finalizat și un master în "Comunicare și marketing”. În plus, a obţinut o diplomă profesională în Relații Publice, la the Chartered Institute of Public Relations din Londra.
Noul director de comunicare al Renault a lucrat pentru companii multinaţionale din domeniile: petrol și gaze (MOL), rețele și tehnologii (Alcatel-Lucent / Nokia), managementul energiei (Schneider Electric) sau electronice, telefonie mobilă și semiconductori (Samsung Corporation). Adina Ionescu a profesat și în domenii de activitate adiacente relațiilor publice, cum ar fi managementul mărcii, comunicarea de marketing sau digitală.