ADfel 2008
Timp de o saptamana, spatiul terasei va fi folosit pentru a pune in valoare o serie de idei de comunicare neconventionala, realizate special pentru interactiunea dintre brandurile participante si publicul terasei, demonstrand inca o data ca publicitatea poate fi consumata si ca un produs de entertainment.
Festivalul asteapta, in fiecare zi, peste 2500 de vizitatori, printre care oameni de publicitate, marketing si comunicare. Scopul declarat al organizatorilor este sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori.
Ca si in editiile trecute, branduri consacrate isi vor arata indrazneala, apeland la forme de publicitate neconventionale pentru a se diferentia intr-o piata aglomerata de medii de comunicare uzuale.
Pe langa executiile neconventionale prezente in spatiul terasei si surprizele fiecarei seri, festivalul gazduieste prima expozitie de lucrari neconventionale din Romania, realizate de cele mai importante agentii autohtone, care pot fi vizitate timp de sapte zile.
Brandurile care vor participa la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Grafica si Tipar, Politia Capitalei, Curtea Veche si Group Initiative for Animals.