Adecco, lider de piaţă în România
“Secretul creşterii sta în primul rând în oameni. Mai presus de orice demagogie, oamenii cu care lucrez sunt sursa principală de energie, de provocare, de stres dar şi de mulţumire. Pentru că avem o echipă completă şi complexă, cu oameni bine pregătiţi… pregătiţi să evolueze, să se schimbe în funcţie de solicitările pieţei, să îşi transfere responsabilităţi şi competenţe. O echipă care comunică şi relaţionează ca o entitate unică. Ȋn al doilea rând, ne-am sprijinit pe servicii adaptate şi updatate. Suntem atenţi la nevoile pieţei, avem o abordare aplicată pe schimbarea comportamentului consumatorului, care devine din ce în cei mai pretenţios, mai focusat pe detalii, mai selectiv în privinţa a ceea ce lasă să treacă de filtrul primei impresii.” spune Florin Godean, Country Manager Adecco.
Ce profit a înregistrat compania în 2012
Adecco a înregistrat în 2012 un profit net de 0,92 milioane de euro (adică aproape dublu faţă de următorul clasat, Lugera &Makler) şi o cifră de afaceri de 41,12 milioane euro. Ȋn cadrul companiei Adecco, Adecco România se află pe locul doi pe Europa de Est, Africa de Nord şi Orientul Mijlociu. Surprinzător, piaţa forţei de muncă din România este mai activă decât transpare în media şi este într-o permanentă evoluţie. Dacă se iau în calcul pretenţiile din ce în ce mai crescute ale clienţilor de recrutare, se poate spune că piaţa forţei de muncă se specializează, evoluează intens, nu doar cantitativ, dar mai ales calitativ.
“Ȋn perioada următoare ne vom concentra pe creşterea ponderii serviciilor de recrutare în totalul cifrei de afaceri.” mai spune Florin Godean.