A-ți gestiona brandul înseamnă a-ți controla viitorul
Fiecare relație interumană contribuie la construirea acestei imagini, iar calitatea ei se reflectă în calitatea vieții tale. Se spune că cei ce se aseamănă, se adună! Află care sunt acele elemente ce compun imaginea personala astfel încât ea să te ajute în relațiile pe care le ai sau vrei să le ai.
De câte ori privim în oglindă, vedem ceea ce credem despre noi înșine, imaginea a ceea ce reprezentăm în proprii ochi. Fiecare interacțiune umană este asemenea unei oglinzi care reflectă acele aspecte ale personalității conform obiectivului sau scopului pe care îl ai în acel context. La muncă, poate, vrei să fii colegul empatic și amabil pe care se pot baza ceilalți sau șeful autoritar care se impune printr-o simplă aruncare de privire. În viața privată poate îți dorești să fii sensibil și răbdător cu cei de lângă tine ori inabordabil și detașat de tot ce se întâmplă în jur.
Oricare din aceste situații necesită, din partea fiecăruia, proiectarea unei imagini care să sustina rolul interpretat!
Viața este o sumă de roluri, iar abilitatea de a-ți juca rolul determină succesul!
Din punct de vedere al marketingului imaginea unei persoane este sinonimă cu brandul personal.
„A-ți gestiona brandul înseamnă a-ți controla viitorul” scrie Donald Trump un om care a făcut din numele său unul dintre cele mai renumite branduri internaționale.
Din perspectiva comunicării verbale și nonverbale sunt câteva elemente ce te pot ajuta să proiectezi o imagine care să-ți aducă beneficiile vizate. O parte dintre aceste îți vor fi dezvăluite în cadrul cursului Imaginea care să corespundă obiectivului propus, susținut de Mimi Necula, trainer de comunicare verbală și nonverbală.
Mai multe detalii despre curs găsiți aici.