6 zile până la lansarea Topului Social Brands 2018, cele mai eficiente branduri din social media
Anul acesta organizatorii conferinței au lansat o provocare în blogosferă și au pus față în față veteranii cu noua generație de influenceri. Astfel, Chinezu, Victor Kapra și Radu Băzăvan o să stea față în față cu Selly, Tequila și Cuza. Ce tabără o să iasă câștigătoare aflăm pe 5 iunie la Mezanin, Palatul Universul.
Studiul Top Social Brands prezintă brandurile cu prezenţă în social media, care au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare. Topul este rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2017 – 30 aprilie 2018.
Anul trecut primele 3 locuri din Top erau ocupate de Samsung, Coca-Cola și Avon.
Top Social Brands 2018 rezultă în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri în două clasamente preliminare: topul ZeList (apariții și viewership*) – (35%) și topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra peisajului social media din România (65%). În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media.