5 reguli pe care trebuie să le aplici la o petrecere de firmă
Party-ul firmei este acel moment de final de an când angajaţii îşi înlătură cravată, profită din plin de băutură şi se bucură de o noapte lungă alături de colegii de muncă. Asta până când se trezesc a doua zi, mahmuri, pe jumătate dezbrăcaţi. Atunci realizează un singur lucru: reputaţia lor este distrusă.
Dacă totuşi se întâmplă să vă pierdeţi jobul din cauza petrecerii de firmă, trebuie să vă consolaţi cu gândul că ori jobul nu a meritat ori ai mai multe probleme pe care un simplu articol (ca acesta) nu le-ar putea rezolva.
CBS News a întocmit o listă de 5 reguli pe care dacă le urmezi, totul va decurge normal la o astfel de petrecere:
Fă-ţi apariţia la petrecere. Trebuie să fii prezent, nu? Cel mai stupid lucru pe care îl poţi face este să nu apari sau să mănânci ceva rapid şi să pleci. Dacă te încadrezi în acest statut, probabil crezi că eşti mai bun decât colegii tăi, iar ei sunt o adunătură de rataţi cu care nu ai vrea să te asociezi.
Distrează-te! Nu e ăsta scopul fiecărei petreceri? Bucură-te de chef. Mănâncă. Dansează. Cântă. Încearcă să te bucuri de distracţie şi nu deveni chiar tu „distracţia”.
Încearcă să cunoşti cât mai mulţi oameni. Lasă garda jos şi cunoaşte-ţi colegii la nivel personal. E necesar pentru stabilirea unor relaţii de lungă durată. Şi nu, asta nu înseamnă că trebuie să profiţi de ocazie şi să le spui oamenilor ce crezi tu cu adevărat despre ei.
Relaţionează! Numai aşa poţi să te faci plăcut şi auzit. Doar să nu vorbeşti despre muncă, nimeni nu vrea să discute despre asta la o petrecere.
Nu face nimic din ceea ce ai regreta. Chiar dacă eşti la o petrecere, tot va trebui să dai cu ochii de ei a doua zi. Ai grijă să nu vorbeşti despre măriri de salariu, nu te avânta în discuţii despre politica şi nu-ţi bârfi colegii de birou.