5 moduri prin care pasiunea te poate ajuta să obții un job
1. Un hobby (sau mai multe) te ajută să îți lărgești aria de cunoscuți
Networkingul a stat întotdeauna la baza reușitelor. Și nu se întâmplă doar la conferințe fancy la care, acum că nu ai un job, nu poți avea acces. Networkingul se întâmplă și în supermarket și la o plimbare cu bicicleta. La cea din urmă, conexiunea este chiar mai puternică: intriga este data de o pasiune comună. Și cum sunt atâtea grupuri pentru tot atât de multe hobby-uri, șansele de a cunoaște oameni care să te ajute în găsirea și, de ce nu, obținerea unui job, sunt și ele destul de mari. Așa că ieși din casă și vezi-ți de pasiunile tale!
2. Un hobby (sau mai multe) oferă o sănătate mentală mai bună
Oamenii care au hobby-uri sunt în general mai fericiți. Legăturile dintre fericirea personală și împlinirile profesionale sunt destul de strânse. Prin urmare, dacă ești fericit, ești și mai relaxat în căutarea „absolutului” profesional.
3. Ești mai sănătos din punct de vedere fizic
Cică ar dura cam 66 de zile să îți formezi un nou obicei, spun studiile. Tot ele, susținute de psihologi, spun că obiceiurile astea repetitive sunt, din punct de vedere psihologic, adevărate recompense. Iar dacă hobby-ul tău presupune o activitate fizică, tonusul fizic pe care îl vei căpăta și menține, ulterior, îți va ține și moralul sus.
4. Autodisciplină
Nu e ca-n armată, dar pe aproape. Autodisciplina căpătată în timpul liber îți va fi de folos și la lucru, când te vei angaja, căci te face mai productiv.
5. Mai multă încredere în tine
Probabil că ai lucrat până acum cu oameni care nu pot face nimic fără să li se confirme și fără să ceară feedback. Practicarea unui hobby te va schimba și din acest punct de vedere. După ce vei merge, de exemplu, o săptămână pe munte și vei lua decizii de care depinde viața ta, deciziile de la locul de muncă vor fi o „joacă”.
Nu are rost să scriem că acesta e punctul 6, căci e mai mult o concluzie: să ai un hobby de care să te ocupi îți definește personal brandingul. Cu ajutorul căruia te vei vinde la interviu. Știi ce vrem să spunem, căci am mai discutat despre asta.