5 idei pentru optimizarea timpului la birou
Ni se întâmplă tuturor: finalul programului de lucru este foarte aproape şi nu am bifat în întregime sarcinile de pe lista zilei. Fie că eşti angajat sau antreprenor, iată 5 idei care te vor ajută să îţi optimizezi timpul şi să îţi creşti nivelul de productivitate, potrivit WALL-STREET.RO.
Termene limită proprii
Pot părea o sursă suplimentară de stres, dar funcţionează excelent împortiva tendinţei noastre de a amână sarcinile. Procrastinarea (care ia de multe ori formă unui Facebook feed) este duşmanul principal al productivităţii, fiind foarte dificil de combătut fără strategii riguroase.
Un deadline la ora 17 nu pare să te pună în mişcare la primele ore ale dimineţii, dar poţi intră uşor în panică dacă la ora 15 nu ai realizat nici măcar jumătate din îndatoririle zilei. Pentru a evita aceste situaţii neplăcute, setează-ţi propriile termene limita intermediare din ora în ora. În plus, vei observă că ziua trece mult mai repede atunci când este divizată în segmente mai mici.
Citeşte mai multe pe WALL-STREET.RO