332 de milioane de dolari pentru dezvoltarea activităților Amway
Compania a început să dezvolte primul produs de curățenie ecologic și bio-degradabil – Liquid Organic Cleaner (LOC) – în 1959. De atunci, Amway s-a extins la nivel global, iar în prezent distribuie peste 450 de produse. Într-o primă fază, Amway Bulgaria va oferi 110 produse de înaltă calitate, din toate gamele de frumusețe, nutriție, îngrijire a locuinței, urmând să își mărească periodic portofoliul de produse în această țară.
Operațiunile Amway din Bulgaria se bazează pe un model de vânzari directe, care, de peste 50 de ani, s-a dovedit a fi de succes în întreaga lume. Produsele de înaltă calitate ale companiei sunt disponibile exclusiv prin rețeaua de Întreprinzători Privați Autorizați Amway. Amway are în plan să se extindă în Bulgaria, iar până la finele anului 2014 să aibă 17.000 Întreprinzători Privați Autorizați în această nouă piață.
Taxa de înregistrare pentru cetățenii bulgari care vor să devină Întreprinzători Privați Autorizați Amway, este de 22 Leva (aproximativ 50 de lei) și poate fi plătită prin intermediul site-ului www.amway.bg.
Pentru a veni în sprijinul Întreprinzătorilor Privați Autorizați, în 2009, Amway a lansat Academia Amway, prin care le oferă acces la cursuri specializate, instrumente de business și tehnologia necesară pentru a-și dezvolta afacerea cu succes și a le oferi consumatorilor cele mai bune produse și sfaturi, în funcție de nevoile fiecăruia.
Academia Amway este prezentă în 26 de țări și oferă cursuri în 25 de limbi. În 2013, peste 500.000 de Întreprinzători Privați Autorizați s-au pregătit în cadrul Academiei Amway, din Europa.
În 2013, Amway a înregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari, și se află în plin proces de expansiune a departamentelor de producție și cercetare-dezvoltare, în valoare de 332 milioane de dolari, pentru a susține și continua dezvoltarea activităților.