20 de absolvenți, recrutați să deprindă tainele consultanței, de către un lider al domeniului
Campania de recrutare vizează atât tineri absolvenți de studii economice, cât și profesioniști cu cel puțin 3 ani de experiență în domenii relevante pentru pozițiile anunțate. Selecția include mai mulți pași, începând cu o serie de teste profesionale și psihometrice, urmate de un interviu cu un reprezentant de resurse umane și interviul cu managerul echipei pentru care se face recrutarea. Candidații trebuie să vorbească fluent limba engleză, iar cunoașterea limbii germane sau a limbii franceze reprezintă un avantaj. Mazars pune la bătaie practicienilor cei 20 de ani de experiență acumulată oferind suport de consultanță marilor investitori care dezvoltă afaceri în România. În ultimii doi ani, Mazars Romania și-a consolidat poziția pe piață în primele 5 firme specializate în audit și consultantă financiară, consultanță fiscală, de contabilitate, salarizare și administrare de personal. Echipa locală este în prezent formată din 150 de profesioniști.
“Suntem mulțumiți de rezultatul primei etape a acestei campanii menite să susțină procesul de dezvoltare rapidă pe care îl parcurge compania. În următoarele luni vom căuta în continuare oameni ambițioși și talentați, dornici să ni se alăture în misiunea de a sprijini investitorii și succesul lor în România. Tinerii candidați pot remarca faptul că abordarea noastră este aliniată la așteptările tinerei generații: existența unui mediu mai puțin formal, în care au libertatea de a fi ei înșiși și de a acționa în funcție de propriile alegeri, un parcurs profesional clar, pe care îl pot controla și mai mult decât atât, posibilitatea de a se implica în proiecte internaționale chiar din primii ani de carieră la Mazars”, spune Dino Ebneter, Country Managing Partner, Mazars România.
În același timp, Andreea Georgescu, Head of HR, Mazars România, spune că “Pentru primele 20 de poziții lansate în această campanie, am avut mai mult de 300 de candidați înscriși. Concurența este foarte mare în special pentru pozițiile entry level. Aici este mai dificil să faci diferența între profiluri similare. Atitudinea, autenticitatea și dorința de a învăța sunt cheia pentru a departaja candidații. Pentru noi este foarte important să întâlnim oameni care au dorința de a învăța și ambiția de a face lucrurile altfel în viața lor profesională, deoarece aceștia pot fi candidații care se potrivesc perfect cu spiritul nostru antreprenorial și echipa dinamică în care lucrăm.”