10 ani de creativitate românească, bye ADOR
Organizatorii şi-au propus să promoveze şi să inspire întreaga industrie de comunicare din România prin sărbătorirea a zece ani de creativitate românească în cadrul unui eveniment special. "Existenţa unui festival de creaţie în România este o necesitate. Având în vedere reuşitele agenţiilor româneşti obţinute de-a lungul anilor în diferite competiţii internaţionale, precum şi cel mai recent succes de la Cannes, este firesc să sărbătorim lucrările de cea mai bună calitate din această ţară. UAPR este implicată în promovarea a ceea ce Industria de publicitate face cel mai bine şi cu siguranţă România face faţă la orice nivel", declară Radu Florescu, preşedinte UAPR.
10 ani de creativitate românească, bye ADOR pregăteşte o competiţie la care pot participa lucrări ce au rulat în perioada 2002 – 2011 pe teritoriul României. Înscrierile în competiţie se pot face în lunile august şi septembrie, iar câştigătorii vor fi anunţaţi în cadrul evenimentului aniversar ce va avea loc în luna octombrie. Toate lucrările înscrise în competiţie vor fi incluse într-o arhivă şi vor putea fi consultate – începând cu octombrie 2011 pe site-ul www.ador.ro, dar şi într-un volum dedicat publicităţii româneşti din ultimii zece ani. Categoriile ce vor structura competiţia sunt: TV, Radio, Print, Outdoor, Online şi Campanii Integrate. Fiecare dintre acestea va conţine câte 10 secţiuni de produse şi servicii. La finalul competiţiei, vor fi desemnaţi câştigătorii fiecărei secţiuni şi categorii de concurs şi vor fi acordate premiile Best of 2011. Vor fi, de asemenea, oferite distincţii speciale advertiserilor ce s-au remarcat în ultimii zece ani prin susţinerea creativităţii din publicitatea românească.