10 + 1 Motive pentru care nu merită să ratezi această conferință
Pentru a înțelege cum se leagă banii sau cariera, cu fericirea sau sănătatea, vezi mai jos cele 10 +1 motive pentru care ar fi păcat să ratezi evenimentul la care speaker va fi John Gray:
1.Te vei face mai bine înțeles.
Atunci când te faci mai bine înțeles, convingi mai ușor, ești urmat mai ușor și te pui în valoare mai bine. Studiile arată clar corelații între capacitatea de a comunica și succes. A te face bine înțeles reprezintă primul pas esențial în orice tip de comunicare. Înainte să convingi trebuie să te faci înteles. John Gray îți va oferi instrumente prin care-ți vei rafina comunicarea cu sexul opus, într-un mod persuasiv și pozitiv în același timp.
2.Vei obține mai ușor ceea ce-ți dorești
Atunci când convingi pe cineva de ceva, dacă este într-un context de business se traduce în bani: o vânzare, o negociere, o avansare, un parteneriat. Stâpânind secretele comunicării cu sexul opus, nu-ți mai sabotezi relațiile, ci din contră le valorifici la maximul lor potențial.
3.Vei fi mai eficeint și tu și cei din jurul tău
Ori de cate ori nu te faci bine înțeles sau nu ești convingător este ineficient. Aici nu eficientizezi doar timpul tău, eficientizezi mai ales munca oamenilor cu care lucrezi. Conștientizând mecanismele declanșatoare ale motivării și cum funcționează, acestea fiind diferite în cazul bărbaților și al femeilor, poți să vorbești ”diferit”. Înțelegând în profunzime întrebările, trasând sarcini într-un anumit fel, ascultând într-un anumit fel, motivând într-un anumit fel eficientizezi nu doar timpul tău, ci și pe al celorlalți. De câte ori nu ați auzit: ”dar eu nu am înțeles asta! ?
4.Vei comunica profund și te vei conecta cu oamenii
Fie că vorbim de mediul business sau personal, chiar contează armonia, buna comunicare și conectarea. Ori de câte ori comunicăm defectuos generăm stres, ori de câte ori comunicăm într-un mod pozitiv, bărbații generează testosteron, iar femeile oxitocine, care cresc starea de bine, cumunicarea și încrederea. Mai multe o să vă povestească John Gray
5.Vei motiva ca un magician!
Trăim într-o lume în care nu putem face totul singuri. Când cerem ajutorul celorlalți sau delegăm, a oferi un dram de motivație la început, pe parcurs și la final, este diferența care face diferența. Este aproape o magie. O magie care funcționează. Faci ca lucrurile să se întâmple!
6.Nu trebuie să renunți la nimic sau să te schimbi
Mulți oameni își fac griji că trebuie să se schimbe, că trebuie să depună eforturi uriașe sau că trebuie să renunțe la identitatea lor. De fapt, nu trebuie să ne schimbăm, ci din contră, să ne afirmăm și mai mult identitatea, fie ea masculină sau feminină. Este vorba doar despre a perfecționa modul în care comunicăm!
7.Întâlnești un nr. 1 al planetei
John Gray a scris cartea de referință în lume în ceea ce privește interacțiunea dintre bărbați și femei. John Gray a fost practician ani îndelungați, apoi s-a aplecat către partea științifică găsind și mai multe dovezi, instrumente și strategii care să explice pe de o parte cum funcționăm, iar pe de altă parte să ofere soluții punctuale aplicabile imediat.
8.Vei fi mai motivat
Atunci când nu reușești să comunici așa cum îți dorești sau nu înregistrezi rezultatele dorite, tendința naturală este să te demotivezi. Înțelegând și conștientizând cât de ușor este, inspirat de un speaker grozav ca John Gray, lucrurile chiar devin mai simple.
9.Evoluezi spiritual
Acest punct 9 este unul cheie. Înțelegând cum funcționăm și cum funcționează ”creierul” sexului opus, vei deveni mai torelant. Vei înțelege că nu este nimic în neregulă cu tine sau cu persoanele de sex opus. Conștientizând în profunzime, devi mai deschis, mai tolerant, mai clar, mai autoîmplinit, mai puțin stresat. Clar o evoluție emoțională și spirituală!
10.Vei fi mai puțin stresat
Se spune că stresul este boala omului modern. Ori de câte ori ceva nu funcționează ne stresăm, iar provocările sociale actuale, presiunea constantă, zdruncină din toate încheieturile comunicarea atât acasă cât și la birou. Când comunicarea defectuoasă devine indirect sau direct un factor de stres, ne îmbolnăvim. Mai mult, ceea ce prezintă Gray este util și din perspectiva gestionării stresului celorlalți.
11.Nu o faci doar pentru tine!
Chiar dacă cele 10 beneficii de mai sus se referă mai ales la tine, ele se vor răsfrânge asupra celorlalți. Fiind tu, într-un confort deplin al comunicării, vei ști cum să ceri mai bine, ce să ceri, când să ceri, când să nu ceri. Acum se fac înscrieri de ultimul moment. Înscriindu-te, fii conștient că nu o faci doar pentru tine, o faci și pentru ceilalți.
John Gray este pentru prima dată în România. Să vină a doua oară sunt șanse spre zero. Când se schimbă viața în bine? Atunci când luăm decizii bune pentru noi! Crezi că o să-ti pară rău dacă participi sau dacă nu participi? Crezi că este o decizie bună să nu participi la evenimentul cu John Gray?
Conferința Descoperă secretele comunicării, negocierii și motivării sexului opus – la birou, acasă, în negociere și în leadership, este oraganizată de Extreme Training și va avea loc în data de 17 Noiembrie 2015.
Înscrie-te aici.