Ce caută companiile atunci când vor să angajeze un om de vânzări
Cunoștințele sau capacitatea de a învăța
Managerii vor dovezi că un potențial angajat pe un post de vânzări are cunoștințele și experiența necesară pentru a își face treaba corespunzător sau cel puțin arată că are capacitatea de a învăța rapid lucrurile necesare pentru un astfel de job, potrivit celor de la CBSNews.com. De preferat ar fi ca aceștia să le aibă pe ambele. Nu este importantă doar experiența și trainingurile ci și certificarile care să le ateste. Angajatorii pun mare preț pe o certificare care să arate că ai cunoștințele, abilitățile și trainingul necesare unui astfel de job.
Respectă programul
Recruiterii pun mare preț pe faptul că viitorii angajați din vânzări sunt persoane pe care te poți baza și care nu au probleme în a respecta un program de lucru. Surprinzător, foarte puțini candidați pentru un astfel de job menționează în timpul interviului că nu au avut probleme legate de prezență la locul de muncă anterior sau la diferitele traininguri la care au participat.
Punctualitatea
Un factor la fel de important este punctualitatea. În afara respectării unui program de lucru, angajatorii vor să fie siguri că viitorul om de vânzări din cadrul companiei va fi punctual la întâlnirile cu clienții sau la diferitele ședințe.
Obișnuința de a întârzia, chiar și la sedințe, este văzută ca o lipsă de respect. Deși o întârziere de doar câteva minute ar putea să nu ți se pară un capăt de țară, pentru un angajator o astfel de întârziere poate însemna pierderi pentru afacerea sa.
Nu uitați! Cunoștințele, experiența și capacitatea de a învăța sunt necesare pentru un om de vânzări, dar nu suficiente. Angajatorii caută persoane de încredere, care respectă programul, sunt punctuali și nu generează pierderi pentru companie.