Stiinta influentarii
Vreti ca interlocutorul sa va raspunda afirmativ chiar acum.
De aceea este bine sa stiti cum functioneaza constientul si subconstientul fiintei
umane – veti fi uimiti cand veti afla in ce masura ultimul detine controlul – si
ce impact au, impreuna cu modul in care sunteti perceputi si in care stiti sa
interpretati si sa transmiteti mesaje credibile si eficiente, asupra factorilor
de decizie. Procesul prin care ii determinam pe oameni sa puna sub semnul intrebarii status quo-ul si sa
implementeze dorinta de schimbare este uimitor. Trebuie sa descoperiti ce anume
ii impinge nu numai sa spuna DA, ci si sa devina clienti si parteneri loiali.
Mai mult, va sunt dezvaluite, cu argumente solide,
dedesubturile schimbarii permanente in comportamentul semenilor vostri, un
proces subtil care poate fi transformat in realitate.
Profesionistii din vanzari, cei care lucreaza in domeniul
marketingului si toti cei care vor sa castige abilitati de influentare nu au
nici o scuza daca nu detin in arsenalul lor cele mai noi si mai eficiente
instrumente si tactici pe care le ofera aceasta carte. Hogan imbina legile
influentarii si tehnici precum Modelul Delta al influentarii, Strategiile
Omega, Principiile de prezentare si pozitionare a unei oferte, modul in care te
„cumpara" mintea umana, intr-un sistem revolutionar care va determina pe
oricine sa spuna DA in mai putin de opt minute.