Doi Păstori, spotul oficial Anim’est de anul acesta
În completarea vizualului de anul acesta, Anim’est şi Ogilvy lansează şi spotul oficial al festivalului.
„Noul spot Anim’est, „Doi păstori” are un umor aparte. Am început cu oi care se dezbrăcau, am avut ciobani perverşi şi un controlor speriat…era momentul pentru un miracol. Tot un cioban, tot o stână, dar de data asta animaţia îşi face o apariţie înălţătoare într-o ceapă românească. Ce putea fi mai estic de atât?”, explică Cristian Simion, Group Creative Director Ogilvy.
Totuşi, să faci animaţie într-o ceapă, nu e deloc uşor. Nici măcar din punct de vedere al producţiei. Ideea a venit după multe întâlniri scurte de 7 – 8 ore, iar ea s-a concretizat într-un spot al casei de producţie Abis, realizat de regizorul Ali Ali. Fondator al agenţiei de creaţie Elephant Cairo, Ali Ali are în palmares 3 trofee obţinute la Cannes Lions, cel mai important festival dedicat profesioniştilor din publicitate. Unul dintre cele mai cunoscute şi mai îndrăgite spoturi publicitare realizate de Ali Ali este „Never Say No to Panda”.
În realizarea spotului “Doi păstori”, din partea Ogilvy au fost implicaţi Dani Macarie, Albert Nica, Cristian Diţă, Cristian Simion şi Oana Boghici.
„Din fericire, asta e unul dintre puţinele proiecte în care nu prea există client şi agenţie, ci doar o echipă şi ideea acestei echipe a fost ca totul sa fie cât mai realist cu putinţă, uneori fiind chiar prea realist. Nu de alta, dar stâna în care am filmat, mirosea a stână reală de la o poştă. Ultimul pas, şi cel mai greu de făcut, a fost animaţia în sine la care s-a lucrat mai bine de trei săptămâni. Aşa că atunci când am văzut-o aşa cum ne-am imaginat-o, am zis şi noi că este un miracol”, a adăugat Cristian Simion.