Primul an de Orange Educational Program la ASE
Proiectul a oferit şansa studenţilor să observe cum sunt aplicate cunoştinţele teoretice pe care le primesc în cadrul facultăţii în situaţii practice de business, precum şi să câştige experienţă în domeniul pe care şi l-au ales.
Studenţii au avut ocazia să îşi completeze dezvoltarea profesională cu workshopuri care susţin construirea unui brand personal, organizate în Orange concept store. Temele dezbătute întăresc deprinderi aflate în sfera inteligenţei emoţionale şi susţin direcţii de dezvoltare ale unui profil de succes.
“Prin acest program ne dorim să facem legătura între mediul academic şi cel de afaceri şi astfel, să le oferim studenţilor o perspectivă cât mai realistă asupra a ceea ce pot aplica în mediul de afaceri din ceea ce au învăţat pe parcursul studiilor. Totodată, studenţii au avut ocazia să îşi valideze opţiunile profesionale participând la activităţile din anumite departamente şi în domenii de activitate cât mai diverse.” a declarat Andreea Pătraşcu, coordonatorul proiectului şi Training & Organisational Development Manager în cadrul Orange România.